Procedura reklamacyjna
Klientowi będącemu Przedsiębiorcą nie przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Wobec klienta będącego konsumentem sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne i prawne, na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
Reklamację należy złożyć w formie elektronicznej, na adres sprzedającego: [email protected]
W opisie reklamacji należy podać następujące dane: Imię i nazwisko. Adres. Adres e-mail. Datę złożenia zamówienia. Numer zamówienia. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, w tym dokumentacje fotograficzną.
O rozstrzygnięciu reklamacji konsument zostanie poinformowany poprzez przesłanie odpowiedzi na adres e-mail podany w reklamacji.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo żądania informacji umożliwiających rozpoznanie reklamacji lub dostarczenia produktu do sprzedającego celem rozpoznania reklamacji. Termin na rozpoznanie reklamacji biegnie od prawidłowego uzupełnienia żądanych danych lub dostarczenia reklamowanego produktu do sprzedającego.
Dostarczeniem produktu reklamowanego do sprzedającego nie jest dostarczenie produktu do paczkomatu. Sprzedający nie odbiera produktów z paczkomatu.
Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej prawidłowego złożenia. W przypadku braku wskazania przez konsumenta żądania reklamacyjnego, wyboru dokona sprzedający.
W wypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść konsumenta sprzedający wymieni reklamowany towar na wolny od wad lub zwróci cenę zakupionego produktu.